⚠️ PROMO | ГРАБНИ -15% ОТСТЪПКА НА ВСИЧКО С КОД MUSCLE ДО 6 ДЕКЕМВРИ, 23:59:59!
Безплатна доставка за физически клиенти при поръчки над 100 лв

Правилни тренировки и диета през студените месеци в годината

Зимата все още не е настъпила в разгара си, но ще е дълга и за много от нас този период представлява възможност за брутална и обемна фаза за нашата подготовка. Калориите и броят на свободните (чийт) хранения се увеличават и в крайна сметка скъпия ни екип за фитнес е готов да ни покрие от питащите погледи на онези, които ни се възхищаваха през лятото! В крайна сметка сезонът за по бански все още е далеч … но какво ще покажем през лятотото, зависи от точно тези студени месеци в годината. Проблемът е, че мнозина не осъзнават, че това, което правим през зимните месеци, представлява много важна предпоставка за това, което ще можем да покажем наяве в следващия период на собствена наша подготовка. През зимата имаме възможност да изградим и оформим тялото с упражнения и строга, целенасочена диета, за да се подготвим да го покажем на плажа още по-добре. В тази статия ще видим заедно как да управляваме тренировките и храненето си през зимните месеци, за да изведем възможно най-добрата форма за лятото.

Интензивност в тренировката, суплементация и анаболизъм

Тренировката с използване на прогресивни натоварвания със сигурност е един от най-ефективните инструменти за стимулиране на мускулната хипертрофия и подобряване на силата. Често обсъждаме кой е най-добрият начин за достигане на така желаната хипертрофия, опитваме се да увеличим интензивността на тренировките, чудейки се дали има определен и научен път, уникален за всички … Но въпросът е: има ли такъв път?

КРЪГОВА ФИТНЕС ТРЕНИРОВКА – ОПИСАНИЕ, ДЕЙСТВИЕ И ПОЛЗИ (ПРИЛОЖЕНИЕ)

Основното предназначение на кръговата тренировка е да се поддържа повишен сърдечен пулс през цялата тренировка. Тази цел може да се постигне и без трениращият да е принуден да понася свързаните с нея отрицателни последици – тежки и продължителни мускулни трески например! Друга полза на кръговите фитнес тренировки е, спортуващият се съсредоточава върху укрепване на връзката главен мозък – мускул. Когато се работи само върху една определена част от тялото и нервните импулси не се пренасочват към други области, цялото внимание се концентрира върху нея преди да се премине към следващото упражнение. Този подход осигурява повишен сърдечен пулс и висока степен на мозъчно-мускулна дейност без опасност от травми.

Количка Затвори